روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

اولین پست سال جدید

اول سلام به همه خوانندگان ثابت و بازدید کننده های گاه به گاه روزنه امید.

سال نو مبارک البته با مقدار زیادی تاخیر!

همین طور که میبینید مدتی است (نزدیک به یک ماه و نیم) که وبلاگ آپدیت نشده و این اصلا به معنای تعطیلی وبلاگ نیست و مسئولیت این مشکل هم مستقیما به بنده (مدیر وبلاگ) برمیگرده

در حال حاضر وبلاگ یه سری مشکلات فنی داره وبلاگ که باید برطرف شه بعلاوه یه تغییرات ظاهری که یه خورده وبلاگ و شادتر کنه و از حالت غمبار محرم و صفر در بیاره. دارم روی این چند مورد کار میکنم و ان شاء الله در چند روز آینده دوباره در خدمتتان خواهم بود.

همچنین برای سال جدید برنامه های جدیدی برای وبلاگ دارم و تلاشم بر این خواهم بود که وبلاگی پویا، جذاب، و زیبا داشته باشم و همچنین بتوانم حقایق معارف حقه شیعه را به مشتاقان نشان دهم.

------------------------------------------------------------------------------------------------

دوم:

همین طور که میبینید در منوهای سمت راست وبلاگ در باکس آمار و Rss نوشته شده فید این وبلاگ و زیرش هم یه شمارنده هست که فعلا روی عدد 5 مونده. فید و فید خوانی نوع جدیدی (نسبتا جدید! چند سالی هست که معمول شده تو ایران) از وب گردی هست که این امکان و به شما میده که بدون این که لازم باشه مرتب به وبلاگ سر بزنید، از مطالب جدید اون با خبر بشید، + کلی فواید دیگه! پیشنهاد میکنم برای این که اطلاعاتتون در ضمینه ی فید و فید خوانی کامل بشه لینک های زیر رو ببینید، ضمنا اگه از فید خوشتون اومد فید ما رو هم مشترک بشید، ممنون ;)

فید ، وبگردی با بالاترین سرعت ممکن



فید چیست و نحوه استفاده از فید


نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

عب یکشنبه 23 فروردین 1388 ساعت 01:38 ق.ظ http://301040.blogsky.com

آقا چه قدر طول کشید این اولین پست سال جدید. منتظر بودیم
http://301040.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد