روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

مدرک مظلومی من ، قبر ویرانم شده

بیمار غربت

گشته ام بیمار غربت ، درد درمانم شده
همدمم در کنج عزلت ، آه سوزانم شده

مجتبایم ، آنکه از بی یاری و بی همدمی
آه ، تنها محرم اسرار پنهانم شده

می کنم در خانه خود هم به غربت زندگی
من ندانم با چه جرمی خانه ، زندانم شده ؟

مرد را در خانه ، همسر محرم راز است و من
محرم رازم دریغا قاتل جانم شده !

می خورم هر روز از زخم زبان خون جگر
هر شب از بی یاوری ، شام غریبانم شده

رهبر تنهای تاریخم ، که بیش از هر گناه
بیگناهی باعث رنج فراوانم شده

از همه نزدیکتر بر من که شده همسر، بزهر
میزبان روزه لبهای عطشانم شده

وارث صبر پدر گشتم که در طفلی به ظلم
مادرم نقش زمین در پیش چشمانم شده

با زبان حال می گویم ، که در دیوان عدل
مدرک مظلومی من ، قبر ویرانم شده

ظلم بی تکرار در تاریخ مظلومان دهر
قصّه بعد از شهادت ، تیر بارانم شده

کفت جدّم کور در محشر نخواهد آمدن
در جهان با معرفت ، چشمی که گریانم شده

دارد امید شفاعت در جزا بر مادرم
آنکه با اخلاص در دنیا ثنا خوانم شده

محمد موحدیان
نظرات 2 + ارسال نظر
سیمرغ اسلامی جمعه 30 اسفند 1387 ساعت 10:05 ق.ظ http://islamsimorgh.blogfa.com

سلام آقای حق جو من که مطالب خوبتون که زیبا هم بود استفاده کردم امیدوارم موفق باشی و ما را دعا کنی سال جدید را هم پیشاپیش (چند ساعت مانده به آن ) به شما و خانودی محترمتان تبریک عرض می کنم و امیدوارم موفق باشید

چشم به راه جمعه 21 فروردین 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://miaayad.blogfa.com

سلام علیکم.
منتظر مطالب خوب و قابل استفاده تان هستیم.
تاخیر در خدمت رسیدن را به دیده ی اغماض نگرید.
ملتمس دعای فراوان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد