روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

نرم افزار نهج البلاغه و غررالحکم برای موبایل

دو نرم افزار اسلامی دیگر برای موبایل، ادامه مطلب را ببینید...



نرم افزار غررالحکم

این نرم افزار حاوی یازده هزار حدیث کتاب غرر الحکم از امیر المؤمنین علی (ع) تألیف «قاضی ناصح الدین ابوالفتح عبدالواحد بن محمد بن عبد الواحد تمیمی آمِدی» می باشد. در این نرم افزار کلمات به صورت موضوعی مرتب شده اند و موضوعات هم در گروه های الفبایی قابل دسترسی هستند. متن مورد استفاده در این نرم افزار بر اساس ترجمه استاد رسولی تهیه و تنظیم شده است. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستجو در آن اشاره کرد.

تنها اشکال این نرم افزار نیز مانند مفاتیح الجنان نسخه دو و نهج البلاغه ، عدم امکان استفاده از دکمه های شماره گیری به جای کلید های مکان نما می باشد که امید است در نسخه های بعد برطرف گردد.

حجم فایل: MB 1.2

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


نرم افزار نهج البلاغه

نرم افزار نهج البلاغه شامل متن عربی خطبه ها ، نامه ها و حکمت ها همراه با ترجمه محمد دشتی می باشد. از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت جستجو و فیلتر کردن منوها اشاره کرد. این نرم افزار تقریبا روی تمام گوشی های تلفن همراه که از جاوا پشتیبانی کنند و قابلیت پذیرش حجم آن را نیز داشته باشند قابل نصب است و نیازی به پشتیبانی فارسی توسط تلفن ندارد.

تنها اشکال این نرم افزار نیز مانند مفاتیح الجنان نسخه دو ، عدم امکان استفاده از دکمه های شماره گیری به جای کلید های مکان نما می باشد که امید است در نسخه های بعد برطرف گردد. در مجموع می توان گفت که این نرم افزار در حال حاضر بهترین نرم افزار با موضوع نهج البلاغه برای تلفن های همراه است.
حجم فایل: MB 1.4

برای دانلود نرم افزار اینجا را کلیک کنید.


منبع: همراه افزار


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد