روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

جمع‏آوری تمثال‌های منتسب به امامان‌ معصوم

معاون فرهنگی تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تمثال‌ها و شمایل منتسب به امامان معصوم(ع) در سطح کشور جمع‌آوری می‌شود.
به گزارش برنا، رضا معممی‌مقدم در حاشیه نشست با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران افزود: بر پایه تصمیم ستاد ساماندهی هیأت‌های مذهبی که به امضای رئیس‌جمهور رسیده است، همه تمثال‌ها و شمایل منتسب به ائمه اطهار(ع) در سطح کشور جمع‌آوری می‌شود.
وی افزود: تصاویر و تمثال‌هایی که از ائمه اطهار(ع) در سطح کشور پخش می‌شود، واقعی نیست و نیاز است تا با یک برنامه‌ریزی درست از توزیع این تصاویر جلوگیری شود.
مقدم تصریح کرد: برای جلوگیری از این امر، هم‌اکنون ستاد عاشورایان خبرآفرین در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده که سازمان تبلیغات کشور هم عضو این ستاد است.
وی تصریح کرد: وظیفه این ستاد جلوگیری از چاپ و پخش تصاویر اماکن مقدس به دور از هر گونه بدعت و نو‌آوری است و امسال نیز این امر با ارسال کتاب‌ها و بنر در دستور کار این ستاد است.
معممی از برگزاری کنگره شعر عاشورایی در 9 استان کشور خبر داد و افزود: برای تغذیه فکری مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، کنگره شعر عاشورایی با بهره‌گیری از شاعران آیینی همان منطقه با چاپ آثار کف‌دستی در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود.
وی در پایان از برپایی نمایشگاه فرهنگی متناسب با شعار نو‌آوری و شکوفایی در پرتوی فرهنگ عاشورایی در پانزده استان کشور خبر داد و گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه، معرفی دستاوردهای فرهنگی و دینی هیأت‌‌های مذهبی در ماه محرم و دهه فجر است.

نظرات 1 + ارسال نظر
استاذنا سه‌شنبه 10 دی 1387 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.ostazona.blogfa.com

*سلام؛
وبلاکتان را دیدیم. إن‌شاءالله ما و شما و همه‌ی دوستانی که این نظر را می‌خوانند هر روز بهتر از دیروز باشیم و بتوانیم در راه خدمت به مکتب اهل‌بیت قدم برداریم.
در ضمن اگر دلتان خواست و وقت داشتید یک سری هم به وبلاک "استاذنا" بزنید و از نظراتتان ما را بهره‌مند سازید. اگر دیدید که "استاذنا" حرفی برای گفتن دارد و می‌تواند در خدمت به مکتب مفید باشد آن را لینک بدهید. متشکرم.
فعلاً شما می‌توانید در "استاذنا" مطالب ذیل را مشاهده بفرمایید:
1- "جواب به شبهات مطرح شده توسط دکتر یوسف القرضاوی" در هفت جلسه توسط حضرت آیت الله حاج شیخ جواد مروی (حفظه الله تعالی)(حتماً بخوانید.)
2- "اسکاتولوژی یا غایت شناسی در ادیان". که به بحث فرهنگ موعودگرایی در ادیان الهی و غیر الهی می‌پردازد.
3- نکته‌هایی از محضر حضرت استاد
4- بازگشتگان از وهابیت (1- حسن بن فرحان المالکی؛ 2- شیخ عبدالله القصیمی)
5- اثبات وجوب وجود امام معصوم در هر زمان از قرآن کریم
6- مهدویت در قرآن و در صحیحین
7- علت اهمیت دادن شیعه به بحث امامت
8- جواب به یک شبهه در رابطه با غدیر
9- ادله‌ای بر تشیع محمد بن جریر طبری مورخ و مفسر معروف اهل سنت در اواخر عمر
10- لزوم توجه به الغدیر علامه امینی
11- حساسیت برخی از اهل سنت در اخفاء حادثه ی عاشوراء و عدم تحلیل آن برای چیست؟
12- چرا هنوز بعد از گذشت این همه سال بر امام حسین گریه می کنید؟
13- در تربت امام حسین شفاء است یعنی چه؟
14- مانیفست تبیلغ شیعه
15- ...

16- آدرس ما: www.ostazona.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد