روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

روزنه امید

حقایق مذهب تشیع و ...

دنیای مجازی مسلمانان: muxlim.com

نمونه‌ی آزمایشی از یک دنیای مجازی مناسب مسلمانان طی چند هفته‌ی آینده از سوی Muxlim.com که بزرگ‌ترین اجتماع آنلاین مسلمانان واقع در فنلاند است راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به گفته‌ی مدیر اجرایی Muxlim، نسخه‌ی آزمایشی Muxlim Pal که راه‌اندازی آن برای چند هفته‌ی آینده برنامه‌ریزی شده جهانی بوده و هر کسی می‌تواند به آن دسترسی یافته و با آزمایش آن نظرات مفیدی فراهم کند.

در دنیای مجازی Muxlim Pal کاربران می‌توانند فضای خود را ایجاد کرده و به تعامل با دوستانشان بپردازند و راه‌اندازی نسخه‌ی کامل این سایت که دارای ویژگی‌های بیش‌تری است بعدا اعلام خواهد شد.

بنا بر اظهار موسسان این دنیای مجازی، هدف Muxlim Pal گرد آوردن مسلمانان سراسر جهان کنار هم است اما هر کسی به روابط اجتماعی در دنیاهای مجازی علاقه‌مند است می‌تواند بدون هراس از روبه‌رو شدن با محتواهای توهین‌آمیز و بدون ملاحظه‌ی مذهبی که دارد وارد این دنیای اجتماعی شود.

برخی از کشورهای مسلمان دسترسی به برخی دنیاهای مجازی را به علت مناسب نبودن با فرهنگ مسلمانان و خانواده مسدود کرده‌اند.

از زمان تاسیس اجتماع آنلاین Muxlim.com در ماه دسامبر سال ‌٢٠٠٦ بیش از ‌٥/١ میلیون نفر از ‌١٩٠ کشور جهان ماهانه از این وب‌سایت بازدید کرده‌اند؛ این وب‌سایت امکان پیوستن به اجتماعات بحث و گفت‌وگو و اشتراک‌گذاری عکس و گوش کردن به قرآن را فراهم می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد